Met behulp van cookies kunnen we analyses maken en jouw ervaring op onze website verbeteren. Lees meer Ik snap het
Laten we eens praten
Bekijk hier de 10 redenen om samen te werken.
Met Xelion haal je een complete telefooncentrale in huis waarmee je altijd en overal bereikbaar bent. Of het nu gaat om zakelijk bellen, chatten of e-mailen. Of om sms’en via een bureautelefoon, smartphone, pc op kantoor, thuis of onderweg. Xelion 7 is een complete telefonie- en communicatieoplossing met een gebruiksvriendelijke en intuïtieve interface en alle functionaliteiten die je van een hoogwaardige telefooncentrale mag verwachten. Staat efficiëntie en gebruiksgemak in jouw bedrijf voorop? Dan is Xelion 8 dé oplossing.
Integratie
Xelion 8 is eenvoudig te integreren met applicaties als Exact, AFAS, PerfectView en SalesForce. Ook kun je een koppeling bouwen met een eigen CRM-pakket. De CRM-koppelingen van Xelion werken als virtuele communicatie-assistenten die jou alle manieren van communiceren aanreiken. Het beheer en de ondersteuning van de centrale is in handen van onze partners. Combineer je dit met internetverbindingen van Pocos, dan ben je verzekerd van de beste kwaliteit tegen de scherpste tarieven.
Verschillende groepen inzichtelijk
Inboxen voor verschillende groepen zijn vanaf nu gesplitst. In één overzicht kan je de communicatie van verschillende afdelingen zien. Door middel van overzichtelijke tabbladen heb je nog meer inzicht in de bereikbaarheid van het bedrijf.
Integratie Teams
Naast de Azure Active Directory koppeling en de al bestaande sync van het adresboek en de agenda is er nog meer integratie met MS Teams toegevoegd. Vanaf nu kan je een plug-in downloaden in MS Teams, waardoor je het Xelion adresboek kan raadplegen in de Teams omgeving. Eventueel kan je zelfs uitbellen via deze route. Ook synchroniseren we nu de presentie van je Teams agenda. Zit je in een meeting, dan ben je binnen Xelion in gesprek, en geeft je status weer dat je in Teams actief bent.
Aan- en afmelden voor groepen
Het aan en afmelden in groepen is nog eenvoudiger geworden. Je kan nog steeds hotdesken, maar nu is het nog makkelijker gemaakt om mee te draaien in een groep. Door middel van een schuifje geef je aan of je bereikbaar bent, of juist niet!
Video conferencing
Ook mogelijk: voor een vast bedrag per maand onbeperkt bellen binnen Nederland of Europa.
Whitepaper VoIP network & troubleshooting
Om storingsvrij telefonie en andere diensten te kunnen aanbieden via een IP-netwerk, is het van belang dat het netwerk goed functioneert. Deze whitepaper beschrijft wat ervoor nodig is om een goed functionerend netwerk te exploiteren en hoe hieraan te meten en te troubleshooten. De inhoud is daarom vooral technisch van aard. Een netwerkanalyse wordt typisch bottom-up uitgevoerd, met het OSI-lagen-model als basis. Het OSI-model is een door ISO gestandaardiseerd referentiemodel voor datacommunicatie, bestaande uit 7 lagen.
Xelion beschikt over een uitgebreide Market Place. In deze Market Place zijn alle bestaande softwarepakketten en CRM/ERP-systemen te vinden, waarmee Xelion op dit moment al geïntegreerd is. Maar dankzij de open API van Xelion kan je ieder softwarepakket met Xelion koppelen.
Je kunt Xelion op verschillende devices gebruiken: bureautelefoon, computer, smartphone. En je kunt communiceren hoe jij wil communiceren: bellen, chatten, sms’en (* uitgezonderd bureautelefoon).
Xelion centrales worden gepland ge-upgrade omdat dit per server gaat en niet per tenant. Je wordt door middel van de Pocos NOC pagina op de hoogte gehouden als er een upgrade is gepland.
Het licentiemodel bestaat uit een systeemlicentie en user licenties. Het is mogelijk om het systeem uit te breiden met meerdere user licenties wanneer dit gewenst is. De Xelion licentie heeft eenmalige en maandelijkse kosten. De maandelijkse kosten zijn voor onderhoud, het leveren van updates en upgrades als support.
Meer weten of een afspraak maken?