Met behulp van cookies kunnen we analyses maken en jouw ervaring op onze website verbeteren. Lees meer Ik snap het
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe artikelen, blogs en podcasts van Pocos
Efficiënte klantenservice dankzij 3CX
In deze alweer negende podcast praat Stephan met Pocos partner Nando van Beek van NVBIT uit Alkmaar. Nando heeft onlangs een project gerealiseerd bij een retail klant van hem waarbij een koppeling is gemaakt tussen 3CX telefonie en het CRM/ ERP-pakket Exact online. De klant zit in de meubelbranche waarbij vaak lange levertijden gelden van zo’n 6 tot 8 weken. Met als gevolg ontzettend veel telefoontjes van consumenten over de status van hun bestelling. Soms ook geïrriteerde mensen omdat er uiteraard ook een vertraging van de levertijd kan optreden. Door de 3CX koppeling met Exact Online wordt de beller meteen herkend en heeft de klantenservice medewerker meteen de juiste klant- en ordergegevens op zijn scherm. De klant wordt hierdoor meteen geholpen zonder allerlei vragen te moeten beantwoorden. Een enorme stap in klantvriendelijkheid en een efficiëntere werking van de klantenservice. Nando vertelt je er alles over in de podcast.
Eenvoudige bedrijfsautomatisering door Microsoft Power Apps
Een ander onderwerp wat wordt besproken in de podcast is het automatiseren van bedrijfsprocessen met Microsoft Power Apps. Een specialiteit van NVBIT. Daardoor kunnen ze bij hun klanten onderscheidend vermogen leveren en niet enkel als een standaard IT-bedrijf opereren.
Nieuwsgierig geworden? Luister hier de hele podcast!
3CX is een VoIP-telefoonsysteem op basis van open standaarden met Unified Communications, klaar voor gebruik.
Exact Online is een ERP pakket uitgegeven door Exact. Meestal gebruikt als online boekhoudprogramma.
Meer weten of een afspraak maken?