Easy Voice Gespreksrapportage

Nieuw! Easy Voice with Webex

Zakelijke cloudtelefonie van Pocos. Gemakkelijk, scherp geprijsd én betrouwbaar.

Optimaliseer Jouw Communicatie

Easy Voice Gespreksrapportage, powered by Akixi

De Easy Voice Gespreksrapportage add-on levert flexibele en schaalbare oplossingen voor oproepbeheer, ongeacht de omvang van je bedrijf. Verhoog de efficiëntie, productiviteit en klantenservice met inzichtelijke rapportage en analyse.

Je profiteert van maximale zichtbaarheid en controle met de keuze uit meer dan 400 sets historische en realtime statistieken, gepresenteerd in gemakkelijk te begrijpen grafieken, dashboards en alarmen. Beschikbaar op elk internettoestel via een browser of de Easy Voice Gespreksrapportage mobiele app.

Kenmerken van Easy Voice Gespreksrapportage

  • Herstel van verbroken oproepen: Ontdek hoeveel potentiële verkoopkansen je elke dag mist.
  • Oproepen/contacten per tijd/dag: Bepaal de piekmomenten van inkomende communicatie om je team goed te kunnen plannen.
  • Financiële statistieken: Ken geschatte orderwaarden toe aan succesvolle inkomende en uitgaande oproepen en zie de potentiële omzet in de wachtrij van oproepen.
  • Aanpasbare dashboards: Optimaliseer de rapportage met tegels die aan jouw behoeften voldoen.
  • Geplande rapportage: Stel aangepaste rapporten in die rechtstreeks naar je inbox worden gestuurd.
  • Analyse onderweg: Gebruik de mobiele app om je dashboards op je smartphone te bekijken en beheer de activiteit van je agents onderweg.

Kies de licentie die bij je past

Je hebt de keuze tussen de Supervisor Lite en Supervisor Premium, zodat je kunt voldoen aan specifieke behoeften als het gaat om rapportage en controle.

Easy Voice Gespreksrapportage Supervisor Lite

De Supervisor Lite licentie is voornamelijk bedoeld voor Supervisors die gespreksrapportages beschikbaar willen hebben van gespreksactiviteiten binnen een team of afdeling en hiermee helpen effectiever om te gaan met het telefoongebruik.

De belangrijkste functionaliteiten zijn:

  • Gemiste oproepen in een oogopslag zichtbaar
  • Uitgebreide zichtbaarheid
  • Teamprestaties optimaliseren
  • Klantervaring verbeteren
  • Bedrijfsproductiviteit verhogen
  • Bedienen van meer klanten

Easy Voice Supervisor Premium

De Supervisor Premium licentie is voornamelijk bedoeld voor Supervisors die naast de functionaliteiten van de Supervisor Lite ook uitgebreide analysemogelijkheden tot hun beschikking willen hebben, rapportages van gebruikers willen hebben, controle willen hebben over medewerkers en beschikbaarheidsmeldingen.

De belangrijkste functionaliteiten zijn:

  • Gemiste oproepen in een oogopslag zichtbaar
  • Uitgebreide zichtbaarheid
  • Teamprestaties optimaliseren
  • Klantervaring verbeteren
  • Bedrijfsproductiviteit verhogen
  • Bedienen van meer klanten
  • Rapportage en controle van medewerkers
  • Wallboards
  • Beschikbaarheidsmeldingen
  • Configureerbare KPI’s en SLA’s
  • Beheer van wachtrijen
  • Diepgaande analyses

De kracht van de cloud

De Easy Voice Gespreksrapportage Add-on profiteert van de voordelen van cloudtechnologie, waardoor schaalbaarheid, flexibiliteit en automatische updates mogelijk zijn, zonder extra hardware of software.

 

Terug naar Easy Voice

Nieuw! Easy Voice

Zakelijke cloudtelefonie van Pocos. Gemakkelijk, scherp geprijsd én betrouwbaar.

Veelgestelde vragen

Wat is een VoIP telefooncentrale?

VoIP telefonie staat voor Voice over Internet Protocol en zorgt ervoor dat spraak kan worden getransporteerd over een dataverbinding. Bij VoIP telefonie bel je dus via het internet. Wordt ook wel eens cloud telefonie genoemd.

Meer weten of een afspraak maken?

Laat je gegevens achter en je hoort snel van ons. Zoals gezegd: geheel vrijblijvend, gewoon kennis maken!